Outlook
În acest curs, participanții vor explora interfața și funcțiile programului Outlook. Cursanții vor învăța să folosească Outlook pentru a manageria aspectele trasmiterii de email-uri, calendarului Outlook, să managerieze întâlniri și meeting-uri, să folosească calendarul și contactele utilizând Outlook, să creeze task-uri și notițe sau să customizeze și să optimizeze interfața Outlook.
Beneficii
- Securitate (când Microsoft Outlook este actualizat va oferi un nivel bun de securitate, filtrând e-mailurile nedorite și blocând conținutul extern, cum ar fi imagini descărcate, erori web și date de pe site-uri ciudate).
- Găsiți ușor orice căutați în Outlook (funcția sa de căutare integrată permite clienților să utilizeze cuvinte cheie pentru a găsi contacte, date și e-mailuri).
- Conectivitate îmbunătățită (Microsoft Outlook este mai mult decât o simplă aplicație, permite utilizatorului să-l instaleze inclusiv pe mobil, pentru a citi, scrie sau trimite e-mailuri de oriunde și oricând).
- Outlook oferă un e-mail unic (cu Microsoft Outlook puteți configura mai multe conturi de utilizator și este posibil să aveți mai multe conturi care pot fi introduse într-un singur folder, gestionat fiind de un set de linii directoare).
- Vă conectați ușor cu ceilalți colegi (dacă doriți să partajați calendarul cu un coleg sau client, Microsoft Outlook Calendar vă permite acest lucru, puteți crea, edita și gestiona calendare online pentru clienți).
- Integrare Outlook (conferă o listă de sarcini, calendar și agendă).
- Interfață cunoscută (interfața cu utilizatorul Outlook este familiară majorității utilizatorilor).
- Organizare Outlook (facilitează organizarea și redirecționarea mesajelor).
Cui i se adresează?
Fie pentru uz personal, fie pentru muncă, toată lumea are nevoie de organizare. A fi organizat înseamnă urmărirea e-mail-urilor primite și a întâlnirilor, stocarea numelor și informațiilor de contact ale persoanelor importante și crearea listelor de sarcini care să vă ajute să finalizați diferite tipuri de proiecte. Acest curs a fost creat pentru cei care au nevoie să își gestioneze e-mail-urile, programările, sarcinile și contactele într-un singur program.
Ce cunoștințe vei dobândi?
Veți învăța să salvați, să sortați, să organizați și să citiți mesajele primite în e-mail. Veți reuși să stabiliți întâlniri utilizând memento-uri, astfel încât să nu ratați niciodată o dată importantă. Veți stoca și căuta printre numele persoanelor importante și informațiile de contact ale acestora și veți crea liste de activități pentru a vă ajuta să faceți progrese în diferite proiecte. Până la sfârșitul cursului, veți învăța cum să navigați în mod eficient în cele patru caracteristici principale ale Outlook: Mail, Appointments, People și Tasks.
Cine folosește Outlook?
Companiile care utilizează Microsoft Outlook se regăsesc cel mai adesea în Statele Unite și în industria spitalelor și a asistenței medicale. Microsoft Outlook este cel mai des folosit de companiile cu 50-200 de angajați și cu venituri care depășesc 1 milion de dolari.
Nivel curs |
---|
Recenzii
Nu există recenzii până acum.